Haal jij de hoogste score? Doe mee en win 250 euro!

Test jezelf!

Ben jij slimmer dan de test en wil je de hoofdprijs pakken?  Doe mee en probeer de hoogste score te halen.

Ben je op zoek naar een manier om te oefenen met online assessment? Vind je het leuk om jezelf te testen? Denk je dat je het in je hebt om de hoogste score en de hoofdprijs van 250 euro te pakken? Dan ben je bij dit onderzoek “Beat the test” op de juiste plek.

Wat ga je doen?

Je gaat tests doen die vergelijkbaar zijn met een echt assessment. Het onderzoek bestaat uit drie onderdelen: Een persoonlijkheidsvragenlijst, een intelligentietest en afsluitende vragen. Dit kost je samen ongeveer een uurtje van je tijd. We geven je vooraf tips hoe je je kunt voorbereiden en na afloop krijg je je een rapport met je score. 

Klik op de knop en maak een account aan via ‘registreer’. Dan krijg je een eigen dossier met daarin de testonderdelen. Zodra je alles hebt afgerond, doe je mee! 

Wat levert het je op?

Als je alle onderdelen volledig hebt ingevuld, krijg je een rapport met de resultaten van je test. Ook kun je meedingen naar de prijs van 250 euro voor de hoogste score op de intelligentietest. De prijs gaat naar degene die de meeste vragen goed heeft en daarbij het snelst heeft geantwoord. 

Daarnaast worden er ook nog vijf exemplaren van het boek “De Nieuwe Assessmentgids” van Wim Bloemers verloot onder de deelnemers. En het is natuurlijk een mooie kans om eens vrijblijvend kennis te maken met een assessment!

Wat zijn de voorwaarden?

Om kans te maken op de prijzen of om je resultaten te zien, moeten alle onderdelen zijn afgerond. We sturen een mail aan alle deelnemers zodra de wedstrijdtermijn is gesloten en de winnaars bekend zijn. Het onderzoek loopt tot 1 november 2018. Dossiers die voor het onderzoek zijn aangemaakt, blijven nog ongeveer een jaar te gebruiken.

We gebruiken je gegevens alleen voor dit onderzoek en voor de wedstrijd. Je gegevens worden beveiligd opgeslagen en vertrouwelijk behandeld. Nog vragen? Mail naar oefenassessment.nl onder vermelding van Beat the test.

Dit onderzoek is een initiatief van Wim Bloemers en eelloo.